Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Xixón industrial: visita guiada solidaria de mayu

Votos

(Total de votos recibidos 0)

(Puntuación 0)

visitas solidarias
5, 18 y 26 de mayu a les 12:00h. 5€. Lo recaudao, al Centro de Iniciativas, Solidaridad y Empleo (CISE)
Conocer la hestoria industrial de Xixón y, al mesmu tiempu, collaborar col Centro de Iniciativas, Solidaridad y Empleo (CISE). Ye la propuesta pa mayu que forma parte del ciclu de visites guiaes solidaries que Xixón Turismu entama en 2019.

La visita escomencipia en Fomento, llugar que sirvió como puertu pesqueru, carboneru ya industrial. El percorríu sigue per Cimavilla y l’antigua Fábrica de Tabacos. Darréu, visítase la Casa Natal de Xovellanos, la plaza Mayor, Campu Valdés y la Escalerona, zona d’espardimientu y de balnearios a finales del XIX. La visita termina na Ciudadela Celestino Solar, ún de los pocos exemplos de vivienda obrera que se caltuvo hasta los nuesos díes y que sirve pa conocer les condiciones de vida de les families obreres de finales del XIX y principios del XX.

La visita va realizase los díes 5, 18 y 26 de mayu a les 12:00h y y va costar 5€. Puntu alcuentru Infoxixón (Fomento). Duración aprox 2 hores. Ye preciso inscribise n’Infoxixón. Tel. 985 341 771 / Corréu lletrónicu: infogijon@gijon.info

40 visites al añu, un tema por mes. Son les visites guiaes solidaries que va entamar Xixón Turismu, al traviés d’Infoxixón, a lo llargo de 2019 y que van tener una temática estremada cada mes. Tolo recaudao nes visites va dase a delles aiciones de responsabilidá social. El ciclu enmárcase nel plan d’aiciones p’algamar el sellu Biosphere Empreses pa Infoxixón.

Sobre CISE
CISE ye una entidá ensín ánimu d’arriquecimientu que trabaya, dende 1987, pola incorporación sociollaboral, al traviés d’información, formación y acompañamientu na búsqueda d’empléu.
Palabras clave Turismo, 2019