Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Nomes nuevos pal Gijón Sound Festival, finalista de los Iberian Festival Awards 2017

| Compra tu entrada

Votos

(Total de votos recibidos 11)

(Puntuación 3,09)

GSF_ene2017
  • Ayeri anunciáronse cuatro artistes nuevos pa la so edición de 2017, que va celebrase los díes vienres 31 de marzu y sábadu 1 d’abril: Glen Hansard, Novedades Carminha, DePedro y Elle Belga. Súmense a Julieta Venegas, Ten Fé, Damien Jurado, Manel, Max Gamuza y Las Potras.
  • Gijón Sound Festival, entamáu por Mestizo y Divertia, ye ún de los finalistes al premiu a ‘Best Small Festival’, al ser ún de los que más votos recibió del públicu.
  • La gala d’entrega de premios, na que va sabese si algama’l gallardón, va celebrase en Barcelona el 16 de marzu prósimu.
Gijón Sound Festival (GSF), entamáu en xunto por Mestizo y Divertia, ye ún de los finalistes na estaya ‘Best Small Festival’ de los Iberian Festival Awards 2017, que reconoz les meyores cites musicales d’España y Portugal que se celebraron en 2016. La entrega de premios va tener llugar en Barcelona’l 16 de marzu.

La estaya inclúi tolos eventos con una capacidá diaria de menos de 1500 persones y “más empobinaos a la cooperación y a la integración cola comuña”. Foron los votos del públicu los que fixeron que’l festival xixonés tea ente los meyores d’España y Portugal.

Ayeri anunciáronse cuatro artistes nuevos pa la so edición de 2017, que va celebrase los díes vienres 31 de marzu y sábadu 1 d’abril: Glen Hansard, Novedades Carminha, DePedro y Elle Belga. Súmense a Julieta Venegas, Ten Fé, Damien Jurado, Manel, Max Gamuza y Las Potras.

Más información en www.gijonsoundfestival.com
Palabras clave Turismo