Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Presentación del Pallabreru de la Hípica

Votos

(Total de votos recibidos 90)

(Puntuación 3,08)

hipp
Esti añu apostamaos pol caballu ganador dende Les Mestes, con una cenciella publicación que recueye dende los oríxenes de la equitación hasta la equitación n'Asturies y Xixón.

El xueves 11 d'agostu, a les 11:30 hores, nel pabellón del Ayuntamientu de Xixón na FIDMA, foi la presentación d'El pallabreru de la hípica, del que ye autor Isidro Suárez Rodríguez. Nel actu tuvieron presentes Monserrat López Moro, Conceyala d'Educación y Cultura, Jesús Martínez Salvador, Conceyal de Turismu, Deportes, Festexos y Xuventú, l'autor, Isidro Suárez Rodríguez, el xinete Eduardo Pérez Lastra, la Responsable de la Oficina de Normalización Llingüística, Mª Xosé Rodríguez López y la Xefa de División Herminia Bermúdez Patón.

Esta obra,que lleva un saluda d'Eduardo Pérez Lastra, el primer xinete asturianu campeón d'España de Saltu d'Obstáculos, ye una nueva publicación de los pallabreros temáticos de la Oficina de Normalización Llingüística venceyaos al mundu del deporte, nesta ocasión a la hípica, que tan enraigonada ta na sociedá xixonesa .

Nelli faise un percorríu peles diferentes disciplines ecuestres, los oríxenes de la equitación yde los deportes ecuestres y la hípica en Xixóny n'Asturies, la hipoterapia, la equitación con ponis y les apuestes.

Una prestosa publicación pa quien quiera averase al mundu del caballu, que se va repartir, ente les persones interesaes, demientres el Concursu Hípicu
Internacional que se va celebrar en Les Mestes del 24 al 29 d'agostu.